Avatar billede ngr Praktikant
17. december 2012 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med kontaktpersoner - Outlook 2010, Windows 7

Efter at have fået 2010, oplever jeg følgende:
Jeg har mine kontaktpersoner inddelt i forskellige mapper - arbejde, privat o.s.v.
Men når jeg skriver en ny mail og klikker på "Til", kan jeg kun se den ene af dem - selv om de ligger der fint, når jeg klikker "Kontaktpersoner"
Hvad gør man så?
Avatar billede alanm Nybegynder
18. december 2012 - 12:48 #1
Når du trykker 'Til' åbner et nyt vindue, hvor der er en drop-down menu med adressebøger (øverst til højre). Kan du ikke se dine grupper her?
Avatar billede ngr Praktikant
29. december 2012 - 16:20 #2
Læs mit spm, please
Avatar billede ngr Praktikant
29. december 2012 - 16:20 #3
Læs mit spm please
Avatar billede claussus Nybegynder
05. april 2013 - 10:44 #4
Har du fundet ud af det?
Du skal under kontaktpersoner højreklikke på hver enkelt mappe, og på fanen Outlook Address Book sætte flueben i Show this folder as an E-mail Address book. Så kommer de med på Til-listen :)
Avatar billede claussus Nybegynder
05. april 2013 - 10:44 #5
Hov, højreklikke OG vælge Properties :)