Avatar billede christinam Nybegynder
18. december 2012 - 12:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bærbar starter kun op til Windows logo og "hænger" så der

Jeg har en Lenovo bærbar som jeg har købt i august. Den er begyndt ikke at ville starte ordentlig op, men når kun til Windows logoet også må jeg genstarte et par gange før den starter ordentligt op. Jeg har tegnet forsikring på den, men den dækker ikke software fejl, så hvis jeg selv kan gøre noget inden jeg sender den ind, ville det være at fortrække.

Er der nogen, der har forslag til hvad grunden kan være og hvad jeg kan gøre?
Avatar billede 2Mida Praktikant
18. december 2012 - 12:38 #1
Står der noget i fejl-log'en?

Start med en oprydning med ccleaner fra piriform.com
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2012 - 12:49 #2
ja masser af forslag

bundkort + styresystem og bit version
bærbar stationær
m.v.h
Avatar billede christinam Nybegynder
18. december 2012 - 12:49 #3
Jeg prøver med en oprydning. Der står ikke andet end det sædvanlige logo, hvis det er det du mener det?
Avatar billede supportsiden Professor
18. december 2012 - 12:56 #4
Somme tider hjælper der at starte op en gang, i "safe mode"
Tryk F5 lige nå BIOS er færdig og Windows begynder at loade
Log ind og lan maskinen køre i et pr min. luk Windows (ikke genstart)
Start normalt.
Som foreslået kør oprydning med Ccleaner, også Registry

Fjern unødvendig software (f.eks toolbars)

Kør en scanning med Malwarebytes www.malwarebytes.org og Housecall http://housecall.trendmicro.com/ (kør advanced scan på ALLE filer)
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2012 - 16:48 #5
Prøv at slukke computeren. Pil så batteriet ud og vent 10 minutter. Sæt batteriet i igen og prøv at starte igen, evt. med nettilslutning.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2012 - 17:08 #6
Kan den starte i fejlsikret tilstand?
Hvis den kan, kunne du forsøge at tjekke disken for fejl:
http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html  Er til Vista men de andre systemer virker på samme måde.
Avatar billede KasperNielsen Nybegynder
18. december 2012 - 21:57 #7
Lav en backup og formater din computer.
Avatar billede Madser1233 Nybegynder
27. januar 2013 - 18:33 #8
Hej har haft samme problem og fik det fikset af en af mine venner...
Men det er kun hvis du er villig til at slette alle dine ting. Hør så her. Bliv ved med at klikke på f9 lige nårh du starter din computer op så går den ind på en proces hvor den geninstallere windows 7 så har du klaret det!!! Efter en 10 - 50 minutter så er du færdig :D hilsen mads,.. :)
Avatar billede christinam Nybegynder
10. juli 2013 - 20:35 #9
Der er desværre intet der har virket så den er blevet sendt til reparation.