Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
18. december 2012 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Avanceret søging i Outlook 2010 (på engelsk)

Hej eksperter

Jeg bruger meget ofte søgefunktionen Ctrl+Alt+A til at søge efter "guld" i gamle e-mails.
Men fornylig har jeg fået adgang til 2 fællespostkasser/mailaccounts, som gennem årene har tusinder emails arkiveret. Dermed forsvinder mine egne mails i mængden.

Hvordan kan jeg afgrænse, så jeg kun søger i mine egne e-mails?

Her er vist, hvordan de 2 tilknyttede fællespostkasser ligger i Outlook:
http://gupl.dk/688939/

På forhånd tak

Kenneth
Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
18. december 2012 - 20:54 #1
Som supplerende:
I Tasks kommer også opgaver som ligger under fælles-mailsene, så overblikket også her begrænses.
Avatar billede alanm Nybegynder
19. december 2012 - 13:42 #2
Når du trykker Ctrl+Alt+A, er der i ribbon for oven en knap, der hedder 'Search Tools' - i den er der en undermenu, der hedder 'Locations to search'.
Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
19. december 2012 - 21:42 #3
Minsandten - tak alanm.

Send gerne svaret

Kenneth
Avatar billede alanm Nybegynder
20. december 2012 - 08:27 #4
Når du trykker Ctrl+Alt+A, er der i ribbon for oven en knap, der hedder 'Search Tools' - i den er der en undermenu, der hedder 'Locations to search'.
Avatar billede Kenneth31 Nybegynder
20. december 2012 - 23:05 #5
Ved du hvordan man laver samme trick i Tasks?
Her får jeg alle opgaver fra fællespostkasserne blandet sammen med mine egne tasks...
Avatar billede alanm Nybegynder
21. december 2012 - 08:47 #6
Jeg bruger ikke Tasks, så jeg ved det ikke, men prøv om følgende virker:

1. I 'Tasks' vælg 'To-Do-List'.
2. Foretag din søgning.
3. Under 'Arrange by:' vælg 'View Settings'. Her er der flere muligheder: Prøv 'Group By ...' eller 'Sort ...' og vælg 'Owner'. Måske det vil give det ønskede.