Avatar billede mojion Nybegynder
22. december 2012 - 09:52 Der er 1 kommentar

Hjemmebiograf

Hey kloge hoveder og god jul!

Så blev det sku tid til at få et lille surroundsound anlæg til fjerneren, men det er jo en jungle når man ikke har forstand på det.

Budget 2000-3000 plus minus ;)
Den skal kunne afspille BD, 3d, Xvid og så er jeg sku i tvivl om hvor mange watt den skal være på.

Jeg har kigget på følgende:
http://www.hifipriser.dk/hjemmebiosystem/sony-bdv-n590-id-6738759.aspx
og
www.hifipriser.dk/hjemmebiosystem/sony-bdv-e290-id-6789831.aspx
Og kan man egentlig få f.eks. sådan noget som netflex til at kører med sådan en afspiller
Ville det være helt skævt i byen?

På forhånd tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. december 2012 - 09:58 #1
Well, chancen for at den enten kan (eller kommer til at kunne) køre NetFlix er da til stede, da PS3'eren jo allerede kan. Hvor hurtige og villige de så er til at få det ud til resten af produktlinien er så et godt spørgsmål.