Avatar billede a-carlo Nybegynder
28. december 2012 - 15:21 Der er 4 kommentarer

Hvordan ved jeg om en ny prosessor passer til mit mainboard

hvordan finder man ud af om en prosessor passer til ens mainboard så man ikke køber en prosessor man står og ikke kan bruge

mit mainboard er: ASUStek p5e Deluxe

link her :  http://www.asus.dk/Motherboards/Intel_Socket_775/P5E_Deluxe/

og jeg vil gerne have en i7 eller i5 prosessor i men vil den passe? har et link her til en af dem  :http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=619274

mange tak på forhånd
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2012 - 15:31 #1
Intel Socket 775 Core™2 Quad/Core™2 Extreme/Core™2 Duo/Pentium® Extreme/Pentium® D/Pentium® 4 Processors
Compatible with Intel® 05B/05A/06 processors
Support Intel® 45nm CPU
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2012 - 15:35 #2
Avatar billede a-carlo Nybegynder
28. december 2012 - 18:21 #3
okay så jeg skal købe et nyt motherboard os hvis jeg skal have nu prosessor altså i5 eller i7?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2013 - 08:32 #4