Avatar billede Redecker Nybegynder
03. januar 2013 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt surround sound anlæg - Evt. Bose

Hej.

Jeg kigger på nyt surround sound anlæg, da jeg ikke er helt tilfreds med mit nuværende.

Jeg har fokuseret på Bose Lifestyle® T20 og vil høre, om I kender til det ?

Ellers er jeg åben for forslag.

Prisen har ikke den store betydning. Tænker på et 5,1 system.
Avatar billede Weedfald Nybegynder
03. januar 2013 - 19:27 #1
Hej,
Bose er jo helt klart kvalitet, men prisen er jo også lidt derefter :) Lige ang. surround sounds så kommer det jo også meget an på hvilken lyd du er ude efter, hvad ser du/høre du mest og hvor meget bruger du det? Snakker vi om 500 kr. eller 15.000 kr. :)? Jeg ved at cinema også strikker nogle fede systemer sammen, jeg har selv luret lidt efter et sæt, da det jo er lyden de går efter og ikke "designet", selvom det nu også er ret stilrent :-) Ellers kan jeg helt klart anbefale et klipsch 5.1 system til hjemmebio, smider lige et link :)

http://www.av-connection.dk/?PGr=5550&ML=1316
Avatar billede Redecker Nybegynder
03. januar 2013 - 19:40 #2
Jo tak, ser interessant ud.

Jeg vil helst ikke give mere end 15.000 kr. og ønsker god lyd, bas og design.
Avatar billede Weedfald Nybegynder
03. januar 2013 - 19:46 #3
Tag ud og lyt til et klipsch, jeg garantere du bliver overrasket og stilen er jo hen ad pioneer (: Men stadig lidt "oldschool" .. Super moderne sæt, med virkelig kvalitets lyd!
Bassen er som en stram 10" i en bil, prøv at forestille det :-)
Avatar billede Redecker Nybegynder
03. januar 2013 - 19:54 #4
Jo tak. Jeg vil kigge på det.