Avatar billede caritetlar Nybegynder
03. januar 2013 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

et trådløst netværkskort understøtter windows 8

Hej
Jeg har købt en pc med windows 8. Jeg har også købt Trådløs - Netkort - USB. LInksys AE3000. Jeg ringede og spurgte sælgeren før jeg fik bestilt på nettet. Da jeg skulle install. det. Det gik slet ikke. Kender du/i et trådløs netværkskort eller netkort-usb som der kan gå med windows 8?
MVH
H. Hansen
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. januar 2013 - 03:46 #2
Avatar billede caritetlar Nybegynder
05. januar 2013 - 07:54 #3
Hej
Jeg har snakket med LINKsys support. Jeg fik at vide at deres Trådløs - Netkort - USB. LInksys AE3000 kan ikke bruges med Win.8. Kender du/i en Trådløs - Netkort der kan bruges med Win.8?

MVH
H. Hansen
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2013 - 15:46 #4
Har du læst linkene i #1 og #2 og prøvet at følge vejledningerne i dem?