Avatar billede ove-s Nybegynder
07. januar 2013 - 12:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

denne enhed kan fungere hurtigere hvis du tilslutter den en super-speed usb3 port

Hej

Jeg har en MSI ge620dx, som jeg netop har gendannet til fabriks indstillingerne, den køre Windows 7 home premium 64bit.

Når jeg tilslutter min ext.harddisk, skriver den "denne enhed kan fungere hurtigere hvis du tilslutter den en super-speed usb3 port"
Jeg har prøvet alle 3 porte, i manuel står der, der er 3 usb porte, 2 usb 3.0(valgfri), men den kommer med meddelsen i alle portene, og jeg har hentet de nyeste drivere fra msi hjemmeside.

Den køre med en overførsels hastighed på 30-35 mb/s.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2013 - 12:52 #1
du mangler en usb3-driver
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2013 - 13:15 #2
http://www.msi.com/product/nb/GE620DX.html

skulle ligge her

http://www.msi.com/service/download/nbdriver-17036.html

virker det ikke korrekt skal du opdatere din bios

m.v.h
Avatar billede ove-s Nybegynder
08. januar 2013 - 09:23 #3
Jeg har allerede installeret Beta_ NEC USB3.0 driver, som er nyere end den du linker til.

Og jeg kan ikke finde en Bios til nøjagtig min maskine på den side.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2013 - 09:40 #4
http://www.msi.com/product/nb/GE620DX.html

tryk på download bios

http://www.msi.com/product/nb/GE620DX.html#/?div=BIOS

men det er slet ikke sikkert det hjælper at opdatere bios
men det er den der styrer alt hardware i pc og hænger den ikke sammen opstår fejlene derfor opdaterer man

men husk det er altid på eget ansvar

m.v.h
Avatar billede ove-s Nybegynder
08. januar 2013 - 10:10 #5
Så langt var jeg også kommet, men der er ikke en BIOS opdatering, som hedder ge620dx, så hvilken en skal man bruge?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2013 - 10:41 #6
Graphics Nvidia GeForce GT555M/ GT635M
For Nvidia GT635M Graphic

det er ud fra disse kreterier

så hvilken en af dem er det

m.v.h
Avatar billede ove-s Nybegynder
09. januar 2013 - 14:06 #7
Ja selvfølgelig. smider du lige et svar.

Det virker nu, og jeg har ikke opdateret bios, så ved ikke helt hvad der er sket, men overføre nu med mellem 60-100mb/s, så smid lige et svar for point, og tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2013 - 15:12 #8
ok