Avatar billede herch Nybegynder
07. januar 2013 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen lyd ved streaming af film fra NAS-server til Smart Phone

Jeg har en Synology 212, hvor jeg har en film, som jeg gerne vil sende til min Samsung Galaxy S3, billede kommer fint over, men der er ingen lyd.
Jeg har prøvet med mpeg4 og avi-filer - samme resultat - igen lyd.
Hvis jeg derimod sender filmen til Samsung TV, er lyden med.
Hvis jeg derimod henter musik via NAS, bliver det streamet perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2013 - 08:20 #1
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/herch

til alle

husk at vende tilbage til gamle spørgsmål
beløn dem der har hjulpet jer
bed om et svar og accepter det
ellers læg selv et svar og accepter

det er sikkert derfor der ingen er der vil hjælpe en der ikke selv viser god vilje
en prof hjælper koster lynhurtigt 1000 kr i timen
vi får kun de point for det du eventuelt giver
det er jo ikke så meget man skal gøre vel
m.v.h
Avatar billede herch Nybegynder
21. februar 2013 - 08:20 #2
Lukker sag - ingen svar.