Avatar billede olmas Nybegynder
11. januar 2013 - 08:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Capture video

Tænker på at købe den nye Imac 27, men opdagede at den ikke har Firewire. Jeg har et Canon HV20 videokamera med Firewire 1394b og HDMI til overførelse af video, men hvordan skal jeg overføre til en Imac; via thunderbolt ?
Skulle jo gerne have både billede og lyd med !
Avatar billede olmas Nybegynder
15. januar 2013 - 12:47 #2
Det kunne godt se sådan ud. Var lidt i tvivl om mini display port og thunderbolt kunne sammenlignes.
Tak
Avatar billede iPhoneluppen Nybegynder
15. januar 2013 - 12:53 #3
Det er det samme :-)

Har selv en adapter fra thunderbolt til hdmi, de bliver bare kaldt mini display port i stedet for thunderbolt :)
Avatar billede olmas Nybegynder
15. januar 2013 - 16:46 #4
De ligger også hinanden, men man ved jo aldrig!
Avatar billede olmas Nybegynder
15. januar 2013 - 16:48 #5
Ser ikke ud til jeg tildele point når jeg prøver på min iPad
Avatar billede iPhoneluppen Nybegynder
15. januar 2013 - 17:16 #6
Er ny her inde, men nej det ser ikke ud til at jeg har fået points :-)