Avatar billede jan1954 Novice
12. januar 2013 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn

Jeg har været lidt uheldig for jeg har fået slettet min adgangskode til msn, så jeg ville være meget glad for at der er en som lige ved hvad jeg skal gøre.
Hilsen Jan1954
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. januar 2013 - 19:31 #1
Hej, Jan.

  Der er en udmærket guide her på http://en.kioskea.net/faq/155-how-to-change-or-recover-your-windows-live-messenger-password

De bedste hilsner
Carsten
Avatar billede jan1954 Novice
25. januar 2013 - 14:05 #2
jeg tror jeg har formuleret mig forkert

det som det drejer sig om er at jeg bruger msn men jeg har åbent bart fået slettet det hele

det skulle se sådanne her ud

log på med dit windows live id og adgangskode

jan1954@oncable.dk

******

men jeg kan ikke finde ud af at få det tilbage selvom jeg har sendt e-mail til msn men de svare ikke

så det er noget øv

Hilsen Jan1954
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. januar 2013 - 09:59 #3
Hej igen, Jan.

  Hvis ellers dit bruger-ID stadig er aktivt (og du har adgang til den mailbox, der er tilknyttet), synes jeg nu, de plejer at være nogenlunde hurtige til at vende tilbage.

  Men du kunne jo prøve at hente deres "MSN Password Recovery tool" på http://www.reactive-software.com/msn-password-recovery.html - den kan dekryptere det password, der ligger gemt på din maskine. Så skulle du kunne komme igang igen.

De bedste hilsner