Avatar billede toobad Nybegynder
14. januar 2013 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Macbook Pro vs. Windows

Hej Eksperten.

Jeg står i et problem, og det lyder på hvilken computer jeg skal købe, Macbook Pro eller Windows 7/8. Jeg skal bruge den til skole arbejde, surfe på nettet, streame noget tv/film? - Hvad er bedst?
Avatar billede sadolin1978 Novice
14. januar 2013 - 09:43 #1
Til det brug du beskriver kunne du lige så godt have spurgt hvem skal jeg tro på gud eller budda

tag ud og se på de forskellige og se hvilken du har det bedst med
Avatar billede kjeldsted Novice
14. januar 2013 - 11:13 #2
Det er, som antydet i #1, en ren religionskrig du er ved at starte op dér.
Der findes ikke noget svar på hvad der "er bedst". Men kun hvad den enkelte person synes bedst om.
Jeg ville have foretrukket en MBP, men det er jo så blot min mening.