Avatar billede simonth Nybegynder
16. januar 2013 - 10:46 Der er 5 kommentarer

Søgning efter et bestemt skydespil

Hej,

Jeg kom i går nat til at tænke på et spil jeg spillede engang.. eller rettere det var lige nogle enkelte billeder der poppede op i hovedet..
Problemet er at jeg ikke kan huske hvad spillet hed men jeg ville rigtig gerne spille det spil(og den mission igen)..
Det jeg kan huske er:

Der er en mission, ude i et meget koldt sted, hvor man er nødt til at gå fra hus til hus(nogle helt små huse, hvor der er pejs så vidt jeg husker og ellers kan man vist nok skyde på nogle dunke benzin eller lignende for at få varmen) for at holde varmen.. Hvis man ikke når at komme ind i huset inden ens kropstemperatur falder for meget, så dør man/fejler man missionen..
Det er så vidt jeg husker et skydespil.. Muligvis noget hvor man har en sniper riffel også, er ikke helt sikker..

Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har prøvet at søge lidt på Google men kunne ikke lige umiddelbart finde noget..
Avatar billede LeChox Nybegynder
16. januar 2013 - 11:10 #1
Skal ikke kunne sige om det er det, men kan huske at Battlefield: Bad Company 2 har en campaign mission der minder om det du beskriver.

Se eventuelt her: http://www.youtube.com/watch?v=TpQHTBd1uGM&t=5m40s
Avatar billede Blandy Praktikant
16. januar 2013 - 11:40 #2
Mener at der er en mission i call of duty, hvor man skal igennem et snevejr, hvor der er nogle huse med pejse, eller olietønner med ild i, som man skal varme sig på.

Men nu da du nævner det kan jeg godt huske et spil med lign mission i. Call of duty modern warfare 2 tror jeg det er.
Avatar billede Blandy Praktikant
16. januar 2013 - 11:40 #3
Arr bad company 2, det er den jeg i hvertfald husker;)
Avatar billede simonth Nybegynder
26. februar 2013 - 21:05 #4
Mange tak :) Det er lige præcis det spil og den mission jeg tænkte på :)

I må gerne lægge et svar begge to, så i kan få pointene :)
Avatar billede LeChox Nybegynder
26. februar 2013 - 21:13 #5
Glad for at kunne hjælpe :-)