Avatar billede OllingProductions Nybegynder
16. januar 2013 - 18:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Start virker ikke!

Hej.

Når jeg søger efter en ting i windows start menu søgeren, kommer der ikke noget frem. F.eks en film jeg lige har gemt. Faktisk gemte jeg den på skrivebordet, men der var den ikke. Så søgte jeg efter den og der var den heller ikke.

Jeg er 100 på at den var gemt, men mit windows kan heller ikke trykke find flere resultater når jeg søger efter noget. Seriøst hjælp mig!
16. januar 2013 - 18:59 #1
Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
16. januar 2013 - 19:19 #2
Nej. Det har været her i et stykke tid nu..
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 19:46 #3
Højreklik på start-knappen -> Egenskaber -> Menuen Start -> Tilpas -> Scroll ned til Søg i andre filer og biblioteker

Hvor er der prik her?
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
16. januar 2013 - 20:35 #4
Skal jeg så trykke ok når den er sat på "søg på offentlige mapper"?
For det virker heller ikke..
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 20:41 #5
Hvor er der prik?

Hvad mener du med: For det virker heller ikke..
Hvad sker der, når du trykker Ok -> Anvend
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
16. januar 2013 - 20:49 #6
Den er ligesom før
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 20:52 #7
Hvorfor vil du ikke svare på, hvor der er prik?

Det er ikke så let at hkælpe, når du ikke giver svar på de stillede spørgsmål....

Jeg ved ikke hvad du mener med: Den er ligesom før
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
16. januar 2013 - 20:56 #8
Dine svar hjælper tydeligvist ikke, det er jo mig som giver dig point for at svare.. Jeg har prøvet at trykke " Ok - Anvend " Men der sker ikke noget.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 21:04 #9
Hmmm, du vil stadig ikke fortælle hvor prikken er????

Du giver først point, hvis problemet er løst, og jeg sender et "Svar". Men ok, hvis du hellere vil være fri for min hjælp, så for min skyld ingen alarm......

Du kan evt. se denne tråd: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-files/windows-7-search-doesnt-work/c5e258e4-323a-40f2-b893-5c25b8dace0c
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 21:14 #10
Hmm, citat: det er jo mig som giver dig point for at svare..

Indtil videre har du kun lukket 2 af dine spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/OllingProductions

Og dem har du lukket ved at tage point tilbage, selvom du har fået hjælp....Så jeg slutter her.....
Avatar billede OllingProductions Nybegynder
03. april 2013 - 23:47 #11