Avatar billede chris0905 Nybegynder
18. januar 2013 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmeside - pris?

Hej Eksperter!

Jeg har en hjemmeside der skal redesignes, og vil gerne have en pris på dette, da det ikke er min egen side.

Der skal ikke være noget fancy med flashside el. lign.

Siden er i forvejen skrevet i HTML og CSS og styres af PHP/MySQL scripts.

Den egentlige opgave er at skrive en CSS-fil og evt en tilhørende simpel HTML-fil hvor det nuværende indhold kan sættes ind i.

Hvad skal sådan noget koste? Nogen der vil give et tilbud?

Mvh
Christoffer
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 13:06 #1
Hej Chris

Det kommer jo meget an på hvad du præcis skal bruge, kan du vise siden der skal laves om så man ved hvad det overhoved drejer sig om?

Du kan skrive til mig på osj@device.dk, så vil jeg gerne se mere på sagen og give et bud.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede wesso Juniormester
18. januar 2013 - 13:59 #2
Hej Chris

Har du et link til siden, så vi kan vurdere det ???

Ellers skriv til (hjemme.siden@hotmail.com)

Mvh
Wissam
Avatar billede chris0905 Nybegynder
19. januar 2013 - 20:35 #3
Hej,

Opgaven skal tænkes som et helt nyt design - som en ny side...

Men den nuværende side kan ses på nordbasensraadgivning.dk

Det er en af mine egne "kunders" side, jeg har dog ikke selv mulighed for at lave redesignet, så har brug for et oplæg af en 3. part.

Håber på at høre fra jer - gerne med tilbud + indikation af designet...

Hilsen,
Christoffer
Avatar billede Blikfanger Nybegynder
09. februar 2013 - 08:44 #4
Det lyder som en spændende opgave. Har du overvejet at skifte til et CMS system, så du fremover selv bl.a. kan redigere indholdet?

Jeg vil anbefale Wordpress, som er er et fantastisk open source system.

Jeg vil kunne lave et helt nyt site til dig, til en fornuftig pris.

VH Steffen