Avatar billede hypofysen Nybegynder
21. januar 2013 - 08:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med fpdf

Hej Eksperter, jeg bruger fpdf til at genererer nogle pdf filer.
Men jeg kan ikke få det til at virke fra mac, ipad, iphone osv..
Nogle der har erfaringer med det?
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2013 - 18:05 #1
<ole>

Klienten har ingen indflydelse på, hvordan PHP kører på serveren. Dine problemer skyldes noget andet ... ikke fpdf  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede hypofysen Nybegynder
21. januar 2013 - 19:00 #2
Det er da underligt når det virker alle andre steder end på apple produkter!
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2013 - 19:21 #3
Måske, det er underligt for dig, men det er det ikke for os andre. Der kan jo være alle mulige fejl i din kode, som kun du kan se  =)
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2013 - 19:25 #4
Du skal nok nærmere se på den handling, der sætter scriptet igang. Det er med garanti dén, der ikke virker på Apple produkter - og scriptet derfor aldrig afvikles på disse  *o)
Avatar billede hypofysen Nybegynder
21. januar 2013 - 21:05 #5
Det har du ret i men jeg ved simpelthen ikke hvilken del af koden jeg skal poste her :(
Avatar billede hypofysen Nybegynder
24. januar 2013 - 11:04 #6
lukker
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2013 - 18:16 #7
Hvad blev løsningen?