Avatar billede finndo Novice
22. januar 2013 - 01:05 Der er 8 kommentarer

Varme giver nyt liv til døde usb-nøgler (Er det rigtigt??)

Jeg har en dødt 64gb USB nøgle

Mon jeg skal prøve denne artikel??

http://www.comon.dk/art/222646/varme-giver-nyt-liv-til-doede-usb-noegler

mvh
Finn Olesen
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. januar 2013 - 02:04 #1
Du kunne også prøve et par andre ting først.

Som at formater, scanne, skille den af og se om lodningerne er gået af.
Avatar billede finndo Novice
22. januar 2013 - 02:44 #2
Jeg kan ikke formater den eller scanne. og lodningerne ser fint ud.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. januar 2013 - 03:01 #3
har det virket på samme computer ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2013 - 08:38 #4
Hvis du på ingen måde kan se hvad der er på din usb pind, lige meget hvilken pc du putter den i, så har du jo intet at tabe.

Så havde jeg været i samme situation, så havde jeg da afprøvet det.
Jeg har selv eksperimenteret men noget lignende på et tidspunkt, da jeg havde en Hp dv 6 bærbar i ovnen på 90 grader i en time for at få liv i grafik kortet igen. Og den kører da endnu ca halvandet år efter jeg gjorde det.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 03:05 #5
tja, haha, det som kan ske ved at bage den, er at nogle brækkede forbindelser kan smelte sammen igen :)

ellers så drop det. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2013 - 07:57 #6
#4 PS Skal lige sige at når jeg "bagte" Hp bærbaren, så var batteriet og harddisken udtaget.
Avatar billede finndo Novice
06. februar 2013 - 03:58 #7
Skal jeg mon prøve at "bage" den omkring 1 time på 90grader?? hvad med plastikken inde i metallet på stikken?

Finn
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2013 - 15:42 #8
Du har jo ikke noget at tabe, så det havde jeg forsøgt.
Vil tro den kan holde til det.
Læg den på et stykke bagepapir, så det opfanger plastik hvis det bliver lidt blødt.