Avatar billede gimle007 Praktikant
24. januar 2013 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Gammel funktion virker ikke mere med Exporer

Jeg har en gammel kode som er stoppet med at virke med IE, virker fint med f.eks. crome.

<%
While ((Repeat8__numRows <> 0) AND (NOT Pigment8.EOF))
%>
    <input title='Indsæt bold tags' type='button' class='popupFlockFarvesystem' value='<%=(Pigment8.Fields.Item("Fornavn").Value)%>' onclick='java script:document.form1.Pigment8.value="<%=(Pigment8.Fields.Item("Fornavn").Value)%>"+document.form1.Pigment8.value;'onmouseup="MM_showHideLayers('pigment8','','hide')" />
    <br />
    <%
  Repeat8__index=Repeat8__index+1
  Repeat8__numRows=Repeat8__numRows-1
  Pigment8.MoveNext()
Wend
%>

Det er meget simpelt: Det er et udtræk fra en DB. Når man trykker på en knap skal værdien af den knap smide over i et textfield. I dette eks. til "form1" og textfield "Pigment8". Men med IE sker der nada... Help anyone?`!
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2013 - 18:33 #1
<ole>

Det, du viser, er en ASP/VBS-kode. Den afvikles på serveren og kommer aldrig i nærheden af browseren.

Prøv at lægge et link til siden, så vi kan se, hvad der sker

/mvh
</bole>
Avatar billede gimle007 Praktikant
25. januar 2013 - 09:17 #2
Hej ole

Tak for svaret.

Ja det giver nok mere mening og se hvad det rent faktisk ender med... Du får lige lidt af kildekoden.

<form ACTION="/misc/nyflockfarve.asp?sec=FlockFarver" METHOD="POST" id="form1" name="form1">

<input title='Indsæt bold tags' type='button' class='popupFlockFarvesystem' value='ROT 210' onclick='java script:document.form1.Pigment1.value="ROT 210"+document.form1.Pigment1.value;' onmouseup="MM_showHideLayers('pigment1','','hide')" />

  <input name="Pigment3" type="text" class="popupTouch" id="Pigment3"/>
</form>
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2013 - 15:09 #3
I det viste eksempel har du ikke et felt, der heddder 'Pigment1' - ellers burde der ikke være noget, IE ikke kan finde ud af.

Prøv at lægge et link til siden, så vi kan se, hvad der sker
Avatar billede gimle007 Praktikant
28. januar 2013 - 10:04 #4
Hej ole

Det er normalt en side vi kører på vores intranet, men jeg har flyttet den ud, til dette formål.
http://www.nssystem.com/enyheder/test/test.asp