Avatar billede benzon Praktikant
26. januar 2013 - 00:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indkøbskurv, på en lidt speciel måde.

Står og skal have lavet en meget simpel indkøbskurv, til et lille projekt, jeg går og leger med, og for at se hvordan teorien i det ville virke.

Det er som sådan ikke en indkøbskurv som man normalt ville kalde det, men mere en simpel beregner.

Eks. Der er en fast pris på 5 kroner, for 5 ting, efterfølgende ting koster 1 krone.

Listen tingene vælges fra er ret simpel, det består af et xx antal Checkboxes, hvor man så krydser af ved de ting man vil have.

Det jeg så har i tankerne er, der er en lille floating box ude i siden, som følger siden hvis der scrolles ned, Så står der 0 af 5 valgte pris 5,- her skal 0 tælle op til 5 når den når 5, kommer der en linje neden under hvor der eks. X stk. står ekstra ting valgt pris 1,-

X skal så igen tælle de ting ud over de første 5, så det vil sige hvis man vælger 10 ting, skal den første sige 5 af 5, og X skal figurere som 5, samt pris skal figurere som 5,-

Nederst skal der være en ialt pris som starter ud med 5,- og der så tilføjes ved ekstra tilvalg.

Skal bruges til nogle billeder, vi går og tager i psykiatrien, som er taget af psykisk sårbare, som så kan sælges til brug på andre sider, så det er til et godt formål, kræver dog vi kan få systemet til at virke.

<input type="checkbox" name="billeder" value="billedets-navn.jpg"> sådan vil checkboxen se ud bare som et eks.
Avatar billede aitnemed Novice
26. januar 2013 - 11:34 #1
Jeg er ikke koder, hvis det er det, du skal have hjælp til, men faldt lige over dit emne, da jeg bl.a. arbejder med optimering af købsflows på hjemmesider...

MEN kan simpelthen ikke gennemskue, hvad dit spørgsmål er. Som jeg læser det, konstaterer du blot nogle ønsker.

Har du brug for hjælp og i så fald til hvad?
Avatar billede januskh Nybegynder
03. februar 2013 - 11:47 #2
Jeg tror at du skal komme op med noget mere konkret kode, som der kan pilles i. Har du lavet noget mockup eller noget kode i forvejen?
Avatar billede benzon Praktikant
09. november 2015 - 21:41 #3
lukker