Avatar billede superdry Nybegynder
29. januar 2013 - 21:54 Der er 4 kommentarer

Online Oprette hjemmeside køb domæne/design side !

Hejsa, jeg skal igang med at lave en ny hjemmeside, jeg er ikke den store ekspert på det grafiske/tekniske, derfor er jeg på udkig efter et sted hvor jeg kan få en samlet pakke, altså købe domæne og lave siden igennem et forholds nemt system :S

Siden skal benyttes til almindelig reklame for mit firma/fremvisning af udlejnings boliger
det skal være på et ganske simpelt plan, med galleri, beskrivelse, evt email system :)

På forhånd tak
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
29. januar 2013 - 23:28 #1
Du kan købe hæfter ved www.libris.dk. Søg på hjemmeside. Hæfterne er letlæselige og den dag i dag bruger jeg de hæfter jeg har købt der.
Avatar billede NielsErikP Mester
29. januar 2013 - 23:37 #2
Hej..

Du kan jo prøve denne , jo ikke fordi man selv har føling med tingene. Men det tager jo også tid at lære at kode hjemmesider.
Avatar billede NielsErikP Mester
29. januar 2013 - 23:39 #3
Hej..

Du skal iøvrigt nok se at få delt nogen af de 3.590 point ud, som du har ude at stå her på Eksperten.dk.... Hvis du da froventer at folk skal have lyst til at hjælpe dig med dine fremtidige spørgsmål.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
18. februar 2013 - 19:20 #4
superdry

Du skal bruge et almindeligt webhotel a la :

http://www.easywebhost.dk/

Derudover vil jeg anbefalde Joomla, det kan det du søger og er gratis