Avatar billede paw_jensen Nybegynder
03. februar 2013 - 11:02 Der er 4 kommentarer

Overførsel af store filer

Hep!

Har lidt knas med at min PC fryser efter få sekunder af filoverførsler, når filerne er på flere gigs.

Destinations pc'en får så bare en lille bid af overførslen.

Jeg husker på et tidspunkt at skulle have et program til min verbatim mediashare for at flytte store filer - men her er det fra PC til PC ?
Avatar billede paw_jensen Nybegynder
03. februar 2013 - 11:12 #1
Nu skriver jeg flere gigs - det er faktisk ligeså snart det er filer over 10-15 MB...

Routeren er en WNDR4500 Netgear. Og jeg er kablet mellem PC som overføres fra, og modtager PC kører trådløs.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2013 - 11:19 #2
Hvilket styresystem? Har du installeret drivere eller vurderer du at de er installeret automatisk korrekt?

Videre du kan prøve med programmet Teracopy som er gratis og efter min mening meget effektivt...

Det kan os være din cpu, har du tjekket dens tilstand når du flytter filer? eller ram relateret.. (Evt prøv ptogrammet og se om det gør en forskel)
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2013 - 16:37 #3
da er mange måder du kan gøre det på

lav en share mappe i Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværks- og delingscenter  som også er n fil server

eller http://www.teamviewer.com/da/download/windows.aspx

eller på USB disk
Avatar billede paw_jensen Nybegynder
23. maj 2013 - 20:36 #4
Teracopy fungerede... Men løste ikke problemet - Så en reinstallation go windows8 istedet var sagen...