Avatar billede Kulau Praktikant
03. februar 2013 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk

Jeg har købt et netkamera DCS-942L, og der stod at den var nem for uerfarne bruger at installere, og det var også nemt,
en god time så havde jeg installeret kameraet på pc, ipad, og min smartphone,

men da jeg så ville installere D-VIEWCAM, kan programmet overhovedet ikke finde kameraet,

jeg klikker på mainconsole, kommer ind med brugernavn og password,

men så sker der ikke mere, der kommer 2 vinduer op,
den ene står der

(det anbefales at installere operativsystem og video data på forskellige diske for optimal ydelse.)

Når jeg klikker den væk, er der en anden hvor der står,

Det lykkedes ikke at kommunikere med Com1, PTZ kammeraer, eller, I/O, enheden virker mugligvis ikke. Tjek venligst om et andet program blokere Com1.

Hvordan kan jeg se det. Og hvorfor søger den ikke på netværket.

jeg har en ret ny bærbar packard bell, med Windows 7, og jeg har en bærbar der er 5 år gammel, Acer TravelMate 4050 lci,med Windows XP,
og der kommer den samme fejlmelding på dem begge to.

Er der nogen der har nogle forslag
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2013 - 16:33 #1
Kender ikke lige noget til dette her, men skal programmet have tilladelse gennem firewallen, for at få kontakt?
Avatar billede Kulau Praktikant
04. februar 2013 - 16:09 #2
det var også min idé, jeg har prøvet at lukke firewallen, slettet programmet, og installere det igen, men der kommer stadig den samme fejlmeddelse, ellers ved jeg ikke hvordan man gør,
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2013 - 16:13 #3
Er der i følge vejledningen es speciel måde man skal gennemføre installation af denne software på?
Avatar billede Kulau Praktikant
17. juni 2013 - 17:41 #4
ingen løsning