Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
03. februar 2013 - 19:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til spille-pc!!!

hej alle eksperter derude.
jeg står og tænker på at købe en stationær pc der kan trække nogle nyere spil. jeg så på gta 5 at man skulle have en quad core... quad er 4 ik? jeg mener at sådan én koster 4-5000 kr. kan jeg få hjælp til det? min ven anbefalede http://www.sharkgaming.dk/value-rage.html til mig. er den ok? som i nok kan høre er jeg ret uvidende om alt det computer-pis.håber at der er en derude der kan hjælpe mig.
Avatar billede lysningen Nybegynder
03. februar 2013 - 19:20 #1
køb kun i7 det vikker
Avatar billede lysningen Nybegynder
03. februar 2013 - 19:25 #2
Avatar billede sadolin1978 Novice
03. februar 2013 - 20:16 #3
her er et par bud

1: vælg evt at smide lidt mere ram i samt en alm HDD

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

2: igen mere ram og en alm HDD

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99115&type=pcsystem

de ligger i den lidt dyre ende men du får så en Intel processor
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2013 - 20:37 #4
http://topdata.dk/product.asp?product=8582 er rigtig god til prisen.
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. februar 2013 - 00:23 #5
#1+2 Kig nu på det budget #0 nævner, desuden kan det i på ingen måde betale sig at gå efter et x79 baseret system til gaming.

Jeg tilslutter mig #4's bud. Du får ikke en meget bedre Performance/Pris
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
04. februar 2013 - 09:28 #6
jeg har desvære ikke pengene til de computere... men de ser eller fine ud!
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
04. februar 2013 - 09:31 #7
til #3 har ikke pengene. men den #4 har linket til ser rigtig god ud. kan bare håbe på at mine forældre gider at sponsorere mig...
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. februar 2013 - 10:54 #8
Ja, jeg vil også fraråde dig at købe et i7 system.
Og #4's maskine ser rigtig fin ud til prisen.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. februar 2013 - 14:00 #9
hey #4 hvis du kunne tænke dig 30 point så skriv et svar. så vil jeg acceptere det! :D
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. februar 2013 - 23:18 #10
jeg lukker tråden i morgen. #4 du skriv er bare et svar. jeg vil acceptere det. men hvis du ikke har svaret i morgen så lukker jeg den bare... tak for hjælpen allesammen!