Avatar billede kaad87 Praktikant
07. februar 2013 - 18:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Klon af skærm på anden computer

Hej

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have vist skærmen fra min ene laptop på min anden laptop... Eller få lavet en klon af begge skærm 1 på skærm 2.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. februar 2013 - 18:43 #1
inden du beder om mere hjælp så overvej at belønne de personer der har hjulpet dig før i tiden se evt de åbne ? du har

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/kaad87?ext=comon
Avatar billede repsakasper Juniormester
07. februar 2013 - 19:07 #2
Se programmet: Teamviewer
http://www.teamviewer.com/

Installér på begge computere og opret en bruger, sæt den ene op som afsender, og den anden som modtager. -> Vupti.
(følg vejledninger på hjemmesiden)
Avatar billede kaad87 Praktikant
07. februar 2013 - 19:12 #3
Tænkte mere på en løsning via HDMI eller andet.

Har brug for en relativt godt responstid. Computeren står lige ved siden af hinanden.

Jeg skal nok få lukket de spørgsmål ned. Beklager.
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. februar 2013 - 19:30 #4
hvis det er fra laptop til laptop vil jeg også anbefale teamviewer bruger det selv i forbindelse med skole og praktik.
Avatar billede repsakasper Juniormester
07. februar 2013 - 21:14 #5
Har ikke hørt om noget, Og teamviewer virker super anyways.
Der er ikke ret meget "ping" anyway..
08. februar 2013 - 08:58 #6
...en løsning via HDMI eller andet.... - der er ikke noget 'input' til SKÆRMEN alene på din  PC ... sååå... det er en softwaremæssig løsning alá nævnte Teamviewer ...
Avatar billede kaad87 Praktikant
16. juni 2013 - 17:19 #7
svar
Avatar billede kaad87 Praktikant
16. juni 2013 - 17:19 #8
svar