Avatar billede tgl Nybegynder
09. februar 2013 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg vælge en IPhone?

Jeg står og skal købe en PDA.

Har tænkt på en IPhone 5.

Jeg skal mest bruge den til :
- tlf-opkald
- min on-line bank (Jeps, det er stadig DB jeg er kunde hos ;)
- sende og modtage e-mails via Outlook
- kalender

Eller er der andre phones som I mener kunne være mere brugbare eller skal jeg måske hellere overveje en IPad?
09. februar 2013 - 11:19 #1
PS: iPad kan jo (som standard) ikke bruges til tlf-opkald ... Og er jo ikke ligetil at have i en lomme ???
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. februar 2013 - 11:20 #2
Det er kun dig selv der kan svare på det. Gå ned i en butik og prøv de forskellige telefoner. Mit svar vil være Android, mens andre vil svare IPhone og nogle helt tredje winphone.
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
09. februar 2013 - 13:22 #3
Har lige sat en Nokia Lumina 820 op til en veninde.. Det var bare nemt!
Jeg er meget positivt overasket over den.

Tøf ned til en "mobil shop" og se de forskellige, men udvælg på nettet evt. via mobilpriser.dk hvilke mobiler du vil se, ellers bliver du lige kørt rundt i manegen af "sælge Helge" og så kommer du hjem med den mobil, som han får flest penge for, at sælge i denne uge...
Spørg dit teleselskab, hvad den koster hos dem, så de ikke mister dig som kunde, hvilket de jo nemt kan, hvis du kan få mobilen "over hos de andre" med et fri sms, fri taletid i xx timer og alt det andet oven i hatten.
Når du så er ved at have fundet en "god pris" så husk så lige at sige til sælgeren: "Det må du kunne gøre bedre..."
De 6 ord er mange penge værd! men du får dem gratis af mig ;-)

Pøj pøj med det.
Avatar billede tgl Nybegynder
09. februar 2013 - 13:36 #4
Tak for input.
Avatar billede tgl Nybegynder
09. februar 2013 - 13:37 #5
Synes at Jadl_2990 skal have point.
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
11. februar 2013 - 12:41 #6
Så er det dette svar du skal acceptere og ikke dit eget...