Avatar billede daniella86 Nybegynder
09. februar 2013 - 16:58 Der er 3 kommentarer

macbook air 13

Hej,

Jeg har brugt winows pc i næsten 7 år, og skal nu købe en macbook air 13 , md231 .. skal nok vende mig til den. jeg skal kun bruge den til internet surfing explorer og messenger og yatzy.

men problemet er at der er ikk firewall kabel man ka sætte i, er det mon vigtigt ? er bange for at mit macbook bliver hakket når jeg køber et.

vil ellers gerne købe macbook pro men air er tyndere og lettere.

passer det at batteriet på air løber hurtigt og at macbook air bliver defekt indenfor 2 år ?
Avatar billede Lomorol Nybegynder
15. februar 2013 - 14:01 #1
Nej, det passer ikke. Batterierne holder længe, hvadenten det er Air eller Pro, men batteriet holder længere på en Air synes jeg.

Med hensyn til firewall kablet - hvad mener du med det? :)
Avatar billede daniella86 Nybegynder
15. februar 2013 - 14:24 #2
fireware mener jeg sorry :) tak for svaret
Avatar billede daniella86 Nybegynder
15. februar 2013 - 14:26 #3
fireware mener jeg sorry :) tak for svaret