Avatar billede zeus19 Nybegynder
15. februar 2013 - 18:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webside count down timer.

Hejsa.

Jeg har en side med et forum / chat.

Jeg ville gerne på denne side lave en slags nedtællings knap, som folk kan trykke på og så tæller den ned fra eks 1 minut. og viser derefter en text i nogle sekunder, før den nulstiller sig selv og man kan aktivere denne igen.

Jeg har fundet en del, men disse er ikke lavet således at alle på hjemmesiden kan se timeren, men kun brugeren som aktivere den.

Tælleren skal gerne vise hvor mange der har klikket på knappen og "deltager" i nedtællingen. (men dette er ikke et krav i første omgang, da jeg senere ville have bruger integration fra forummet, så den skriver hvem der klikker.)

Nogen som har en ide til dette, det er et wordpress/simplepress forum, men med extern video chat, knappen også skal blive hvis i headeren eks.

Hilsen
René
Avatar billede zeus19 Nybegynder
16. februar 2013 - 19:11 #1
Slet ingen som har en ide ???

Det skal i første omgang bare være en knap som tæller ned fra 60 og viser en besked, og alle brugere som besøger siden skal kunne aktivere den samt se en nedtælling såfremt den allerede kører.

/René
Avatar billede zeus19 Nybegynder
02. marts 2013 - 09:28 #2
Lukkes, er løst via php / javascript og Ajax.