Avatar billede code Nybegynder
16. februar 2013 - 16:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

location.href ny fil

Hej

Her virkelig på udebane her. Javascript er ikke noget jeg har gjort mig i - men ved hjælp af google har jeg kunne sætte lidt kode sammen.

Er igang med noget geolocation og har fundet et script som finder ens længde og brede grader og gemmer som en variabel.

Nu vil jeg gerne sende dem videre til en anden side ved hjælp af følgenden linje:

location.href = window.location.href+'bruger2.php?lat='+latitude+'&lon='+longitude;

problemet er bare den at når den sender folk videre så sender den det videre til bruger.phpbruger2.php?lat=XXXX&lon=XXXX - hvordan gør man det?
Avatar billede keysersoze Guru
16. februar 2013 - 16:15 #1
location.href = 'bruger2.php?lat='+latitude+'&lon='+longitude;
Avatar billede code Nybegynder
16. februar 2013 - 16:23 #2
kan selvfølgelig godt se fejlen (tror det der den ligger begravet) at jeg har det + mellem href og 'bruger.......'

Tak for hjælpen det virker ihvertfald ;)
Avatar billede olebole Juniormester
16. februar 2013 - 16:34 #3
<ole>

Som ny i JavaScript bør du vende dig til at bruge alert. Havde du skrevet:

alert(window.location.href+'bruger2.php?lat='+latitude+'&lon='+longitude;);

- ville du have opdaget fejlen med det samme  *o)

/mvh
</bole>