Avatar billede Sjildur Nybegynder
24. februar 2013 - 18:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kabinet

Hej jeg leder efter et fedt gaming kabinet med masser af køling og så skal det selvfølgelig være støj svagt har selv kigget på Cooler Master HAF 932 Advanced - Udvidet ATX Sort men ved ikke om det er specielt godt?

Oliver
Avatar billede saunte Nybegynder
24. februar 2013 - 19:25 #1
Har squ været glad for mit NZXT Phantom 410, synes de laver fede kabinetter, og det larmer ik, men der er jo selvfølgelig kommet et par nye siden da, men synes squ deres phantom serie er super fed.

Saunte
Avatar billede Madsgadeberg Nybegynder
24. februar 2013 - 20:53 #2
Jeg har et cm storm trooper og det er jeg super positivt overrasket over.

byggekvaliteten er i top og alt virker rigtig gennemtænkt.. det er klart min anbefaling..
Avatar billede saunte Nybegynder
24. februar 2013 - 21:48 #3
#Madsgadeberg

Faktisk også et meget fedt kabinet.

Kan specielt godt lide det med støvfiltrene, og det med at ventilatorene kan vendes, samt det med ssd'en i toppen :)
Avatar billede Thingo Nybegynder
24. februar 2013 - 22:22 #4
Altså jeg har selv planer om at købe er fractal design define R4.
Avatar billede Sjildur Nybegynder
22. april 2013 - 17:09 #5
f