Avatar billede Unicco Nybegynder
25. februar 2013 - 15:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ustatisk aktivitet på mine udgående pakker

Hej eksperter,

jeg oplever en besynderlig aktivitet på mit netværk. Kan ses på nedenstående link. Som det kan ses, at mine udgående pakker meget ustatisk, og det mystiske heraf, er at jeg ikke foretaget noget aktivitet på nettet. Jeg har kørt malwarescans, som ikke har løst problemet. Jeg har prøvet at bruge Wireshark til at analysere mine sendte/modtagne pakker, men fatter absolut intet af det program.

Håber folk herinde, kan give mig en påpegning, om hvad problemet kan skyldes, eller hvor hvad jeg kan prøve for at løse problemet.

(Målt over en tidsperiode på 5 minutter)
http://tinypic.com/r/mq4w8/6

Med venlig hilsen
Jimmi Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2013 - 02:59 #1
har du skype installeret ?

det sender nemlig andre folks telefonsamtaler igennem folk computere. (det er p2p)

luk skype, og se hvordan det så ser ud.
Avatar billede Unicco Nybegynder
28. februar 2013 - 08:07 #2
Skype har ingen indflydelse - har prøvet, men ja, det var et forsøg værd. Det er meget periodisk hvordan internettet kører. Det er ikke muligt at sige; at præcis hvert 2. minut opstår problemet, nej - det er meget vekslende, og det er ikke muligt at se nogen logisk sammenhæng mellem mine pludselig spikes, og tidspunkt - eller handling.

Ved ikke om det er et problem for min ISP, men er 100% sikker på at de ikke kan gøre noget ved det, eller også påstår de, at fejlen umuligt kan rettes mod dem!
Avatar billede Unicco Nybegynder
13. maj 2013 - 09:46 #3
Svar