Avatar billede tmads Nybegynder
25. februar 2013 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

live.dk advarsel Ox80048820 sende og modtage

jeg får advarsel Ox80048820 når jeg vil modtage og sende fra
torbenmadsen@live.dk  samt
l.hviid@live.dk

hvad mangler i opsætning og hvilken rettelse skal jeg gøre
hilsen
tmads
azkp91@webspeed.dk  (den virker)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2013 - 18:45 #1
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori.
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Et bedre sted at oprette vil være i programmer-email-(det program du bruger)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. februar 2013 - 19:07 #2
Enig med #1, men du får lige et muligt svar herfra, kan du bruge løsningen så er svaret der, ellers tilbage til #1.  :-)

I had this issue for a while. I had to remove my account and then when I added it back again i changed it to a pop account.
pop3.live.com, check the box below
smtp.live.com, check the 2 boxes below that.
my issue was fixed thank god!

> Ok I had the same problem and fixed it by doing the following.
>
> Open Internet Explorer. Int he Menu Bar click on Tools and select manage
> addons. Make sure that any addons for Windows Live are enabled. Jope this
> works for you as well.

In Internet  Options... Connections...LAN Settings...I put TICK onAutomatically detect settings check box and OK...the Windows Live Mail 2011 I signed Dayana's hotmail account and it work properly on my Dayana's PC...it work now with Dayana's hotmail account and begun downloading the letters.

After the downloading the messages I removed the TICK fromAutomatically detect settings and it still work properly.

Her er også bud på en løsning...
http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/livemail-sync/when-trying-to-send-emails-i-get-windows-livemail/238797b6-c7b3-41e9-97da-8195d5072d7d
Avatar billede tmads Nybegynder
26. februar 2013 - 00:30 #3
så har jeg ikke forstået at bruge programmet,  sorry
Avatar billede tmads Nybegynder
02. april 2013 - 11:40 #4
Hej jeg har slettet mails og oprettet nyt. Jeg fik da slettet mit arbejde.
Men jeg får stadig meldingen Qx8004552 hvad det end er. Jeg kan modtage og sende nu men der bliver meldt fejl der dog kun på virker ind og ud i kort tid (prøv igen senere!!!)
hilsen azkp91@webspeed.dk