Avatar billede 2Mida Praktikant
26. februar 2013 - 13:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dansk og Engelsk Officepakke på samme computer

Er der umiddelbart problemer med at have både den engelske og danske officepakke (begge 2010) installeret på samme computer, windows 7?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2013 - 13:56 #1
Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis de ligger på hver sin partition, skulle det vel være muligt.
Hvis ikke, vil installations programmet sikker forlange, at den eksisterende Office fjernes først. Andet kan der vel ikke ske. Så
det er bare at prøve.
Avatar billede madklub Guru
26. februar 2013 - 14:02 #2
Det er der slet ikke.
Jeg har både dansk og engelsk Excel derhjemme.
Jeg kan ikke lige huske hvordan jeg skifter mellem sprogen.
Jeg købte en engelsk sprogpakke til min danske og installerede den.
Der er IKKE installeret to office pakker.
Avatar billede 2Mida Praktikant
26. februar 2013 - 14:12 #3
Egen partition er ikke en mulighed - en bruger med dansk Office 2010 skal bruge solver-add-in i en engelsk Excel på engelske regneark og Lene Fredborg har på sin blog beskrevet hvordan flere versioner (2003,2007,2010) spiller på samme computer, men har ikke beskrevet sprogversioner på samme.
Avatar billede conz Juniormester
26. februar 2013 - 18:02 #4
Du kan installere en language pack med det andet sprog fra:
http://office.microsoft.com/en-us/language-packs/office-2013-language-options-FX102851176.aspx

også skifte mellem sprogene under File -> Options -> Language -> Choose Display and Help Languages.

Så ændre den på sproget i menuerne osv.
Avatar billede madklub Guru
26. februar 2013 - 18:11 #5
Se her:
https://dl.dropbox.com/u/2736135/Engelsk%20og%20dansk.JPG
Engelsk til venstre og dansk til højre.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2013 - 11:38 #6
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. marts 2013 - 10:55 #7
Nej, det kan man ikke siger Microsoft...ikke samme version!
Avatar billede conz Juniormester
05. marts 2013 - 11:06 #8
#7
Det er jo så forkert, jvf. både screen dumps i #5, og min egen post i #4.
Avatar billede madklub Guru
05. marts 2013 - 14:12 #9
#7
Hvad er det man ikke kan sige?
Hvad er det der ikke er samme version?