Avatar billede ibwca Nybegynder
04. marts 2013 - 13:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fildeling med xp

Jeg har win7 på den ene og xp på den anden når jeg prøver at komme på win 7 fra xp spørger den om bruger navn og kode .jeg tager så den kode win 7 har sammen med maskin navnet men nej . Hvad gør jeg
Avatar billede m_claus Nybegynder
04. marts 2013 - 14:48 #1
det bliver en lidt lang forklaring, og da jeg ikke ved hvor langt du er kommet med at sætte det op, men,

har du slået public folder sharing til?
og har du slået password projected sharing fra? (nej?)

du skal enten slå password projected sharing fra eller lave en bruger på Windows 7, som Windows XP kan benytte sig af.

ellers kig denne artikel igennem; http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/share-files-and-printers-between-windows-7-and-xp/
Avatar billede ibwca Nybegynder
04. marts 2013 - 17:47 #2
jeg har delt alt hbad jeg kan slået passw. fra  plus 128 krypt
Avatar billede m_claus Nybegynder
05. marts 2013 - 15:09 #3
lave en bruger på Windows 7, som Windows XP kan benytte sig af og give bruger rigtigtheder på sharen og folderen