Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
05. marts 2013 - 17:01 Der er 5 kommentarer

Hvordan formatere man den her toshiba C660D-1D3

Hvordan formatere man den her bærbar,jeg gør det her for en veninde, hun skal snart op til eksamen og det må gerne gå stærkt.

Det må gerne være konkrete svar, og ikke gæt, men bare kom med svar
Hun har W7, og ingen disk til formatering.

Tak på forhånd
Mvh Karim :)
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2013 - 17:10 #1
ingen Disk?? Der sidder vel en disk i den bærbare og fra win 7 installationen kan du undervejs vælge avanceret og formatere disken!
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2013 - 17:11 #2
Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
05. marts 2013 - 18:30 #3
Jeg mente at der ikke var nogen formaterings disk. Formatering systems tingen er indbygget i computeren men jeg ved ikke hvad jeg skal til at trykke på, når computeren starter op.

Mvh karim
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2013 - 18:50 #4
sakset et andet sted
Press and hold the 0 (zero) key on your keyboard and then press the computers power switch. When the computer turns on, the Toshiba HDD Recovery Utility screen will appear

this is how i did my partners c660

may also if its in bootable condition work by pressing f8 at startup then repair my pc then factory recover option
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. marts 2013 - 22:20 #5
Link til manualen
http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/userman-da-20101005141021.zip

Det er et direkte download fra Tgoshiba

Læs fra side 1-10 Nederst og frem