Avatar billede thomashoeg Novice
07. marts 2013 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Feedback på design modtages gerne?

Hej alle,

Jeg vil meget gerne høre jer allesammen om, hvad i synes om designet på denne side:
http://licious.dk

Giv meget gerne feedback på design, brugervenlig og hvad jeres førstehånds indtryk er.

Ser frem til at høre.
Avatar billede Lars_Mortensen Nybegynder
08. marts 2013 - 09:36 #1
Det er ikke en god ide med hvid tekst på hvid baggrund, hvilket der er på billedet og hvilket betyder, at man må gætte sig til teksten. Det skaber irritation og gør måsk endda, at man straks bladrer væk fra siden igen.
Avatar billede thomashoeg Novice
09. marts 2013 - 15:27 #2
Hej Lars,

Mange tak for godt input. Det er værdsat.
Avatar billede ChristinaBSH Nybegynder
21. marts 2013 - 17:26 #3
Hej Thomas

Første indtryk: jeg var faktisk lidt i tvivl hvad jeg kiggede på, nok fordi jeg forventede en webshop. Måske det kunne være en ide at gøre mere ud af toppen (info og måske lidt farve), der kigger jeg først - og derefter på det store billede...
På en blog kan jeg smaddergodt lide at der er en venstreramme, ligesom du har når man trykker på kategorierne, straks ser siden mere spændende ud. SÅ får man også muligheden for at tilmelde sig nyhedsbrev på forsiden også, og man kan se overblik over alle de spændende indlæg der bliver lavet.

Vh
Christina