Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 23:20 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Billigst mulig!

Hej

For et stykke tid siden købte jeg Bitdefender total security for ca. 300 kr.

Her i dag bad min mor mig om at købe en til hendes computer.

Jeg fandt programmet til sølle 100 kr.! Jeg har tjekket virksomheden og alt det der, så den er god nok.!

Jeg ærgrer mig nu, da jeg kunne havde sparet 200 kr.

Kender i et sted på nettet, hvor man kan købe rigtige billige sikkerhedspakker?

På forhånd tak!
Avatar billede Lars_Mortensen Nybegynder
08. marts 2013 - 06:46 #1
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
08. marts 2013 - 07:04 #2
Eller søg og du vil finde :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 09:16 #3
Kommer jo an på hvor gode de skal være... For såvidt jeg har lært er problemet oftest brugeren af pcen..

Jeg selv bruger microsoft security essentials som er gratis og har endnu ikke oplevet virus problemer fra nettet..

Men der er os her: http://spywarefri-shop.dk/
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 18:00 #4
Jeg selv bruger microsoft security essentials som er gratis og har endnu ikke oplevet virus problemer fra nettet.

Det er nok fordi at MSE overhoved ikke reagere på virus.lol.

http://www.pcworld.dk/art/224545/test-saa-elendigt-er-microsofts-antivirus-vaerktoej

Kender i et sted på nettet, hvor man kan købe rigtige billige sikkerhedspakker?

https://www.bullguard.com/shop/CustomizeProduct/List/?pid=3&email=pko123@live.dk&offer=winbackjune2012&language=da&utm_medium=email&utm_source=CustomOnDemand&utm_content=2012-06-14&utm_campaign=Winback%20Trial%20June%2070%25off

Tilbud kan man altid finde, men et sikkerhedsprogram til 100,00 kr lyder lidt mærkeligt.Er det 2013 udgave ?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 18:36 #5
#4 Det kommer jo os an på om der er virus ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 19:07 #6
#4

Ja, det er 2013.

#5

På nettet nævns der flere gange at MSE er langt fra en sikker løsning :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 19:52 #7
#6 Så du siger altså at når internettet siger at et program er "dårligt" så er det dårligt uden du selv har erfaringer med det? :-)

Fanger de sikkerheds programmer du benytter tit malware? :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 20:22 #8
Jeg har altid haft MSE lige indtil jeg valgte at investere i noget
bedre.

:D
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 20:31 #9
#8 Hvordan bedre? :-)

Hvilke fordele fik du osv?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 21:17 #10
så er det dårligt uden du selv har erfaringer med det?

#7 en enkeltpersons vurdering bør vel ikke tælle voldsomt i den samlede vurdering?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 21:33 #11
#10 Den enkelte persons vurdering har da stor betydning, hvis 100 mennesker mener skidt om et program og 20 mener programmet er fint, så må man vel spørge de 100 personer hvad der er galt i softwaren (Så bør de 100 personer jo kunne påpege individuelt hvad der er i vejen med programmet) ?

Derefter kan det jo være at de 20 der er tilfreds ikke roder nok i programmets konfiguration eller os er det lige netop de 20 der konfigurere deres udgave af programmet og ikke blot set på fra sidelinjen? :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 22:19 #12
Sætter du en enkeltperson op mod en stor gruppe, vil gruppens samlede erfaringer komme i spil kontra enkeltpersonens.

Ingen tvivl om hvem der har størst chance for at komme op med det rigtige svar.

Det var det jeg mente. :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 22:30 #13
#12 sidder blot med 1 problem så.. Har haft hentet bullguard og afprøver fordi jeg ikke.er nostalgisk, men for at se om det virkede... Problemet er bare det ikke fungere? 0 malware..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 22:37 #14
Er du sød at citere der hvor jeg har omtalt Bullgard eller andre specifikke antivirus programmer.

Hvis du ikke forstår min point i #12 så lader vi den bare ligge der. :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 23:01 #15
#14 Som jeg forstår det du skriver så undertrykker du den enkelte persons erfaring blot fordi flere mener det ikke fungere uden at komme med udtalelser om hvorfor..

Beklager hvis det er fejl tolket, men det sådan jeg opfatter det.. ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 23:12 #16
Ok man siger at overdrivelse fremmer forståelsen.

Nu sætter vi dig som enkeltperson og resten af verden som den store gruppe.
Hele verden (gruppen) har samme mening undtagen dig.

Chancen for hele verden (undtagen dig) tager fejl og du har ret, den er minimal.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. marts 2013 - 23:23 #17
#16 engsng mente alle jorden var flad, en person sagde den var rund og blev kendt, men også glemt som en tosse ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 23:40 #18
Har jeg sagt at den ene er uden chance ?
Det jeg beskrev er ren og uimodsigelig matematik.

Skal vi ikke snart komme tilbage til emnet ?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 10:01 #19
#16 det var kun mor anne der troede jorden var rund, alle andre viste at den var rund. Jeg tror du blander noget sammen med  Ludvig Holbergs komedie Erasmus Montanus fra 1723.

I historien gør Holdberg grin med mor Ana, der tror, at Jorden er flad som en pandekage.
Alle på Holbergs tid vidste netop, at Jorden er rund, det er derfor, det er sjovt, når mor Ana tror, den er flad, forklarer Kurt Møller Pedersen.

Så den enkle person havde ikke ret. Det havde flertallet.

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/troede-man-virkelig-jorden-var-flad
Avatar billede Blueeyez Mester
09. marts 2013 - 14:25 #20
Ønsket fjernet af bruger

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. marts 2013 - 15:40 #21
Uanset hvad, så kan man fint rådgive uden personlig erfaring

Har et typisk jetfly højere tophastighed end en typisk bil?
Kan løver slå andre dyr ihjel og spise dem?
Kan en massiv guldklump flyde hvis den kastes i en typisk dansk sø om sommeren?

Du har formodentlig ikke personlig erfaring med løver der slår ihjel, typiske jetfly eller massive guldklumper på 2 kg.

Alligevel kan du besvare spørgsmålene korrekt (håber jeg), hvorfor?
Du kan som (næsten) alle andre mennesker tilegne dig viden via andre kilder end egen erfaring.

Det afgørende er ikke personlig erfaring men viden.
(ellers kunne vi godt lukke skoler, universiteter osv.)
Avatar billede Blueeyez Mester
09. marts 2013 - 17:14 #22
Peterolsen - se bort fra indlæg #20 var alt alt for hurtig på tasterne og skønt jeg har bedt om at få den fjernet tidligere er den der endnu...

- Kan vi komme tilbage til det emnet omhandler? Nemlig om spørger skal købe eller vælge gratis alternativer?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2013 - 12:22 #23
Lukket og slukket
Avatar billede IT-kanien Nybegynder
14. september 2013 - 11:15 #24
Der er utroligt store udsving på priserne på software på nettet - stor forskel på danske webshops, så det er nemt at komme til at give for meget. Personligt tjekker jeg altid flere steder inden jeg køber noget på tilbud - jeg synes egentlig at http://e-gear.dk/ har nogle stabile priser på deres software.