Avatar billede jeanetthansen Nybegynder
08. marts 2013 - 06:54 Der er 13 kommentarer

kan ikke gemme udefra kommende dokumenter

hej jeg kan ikke gemme mine papir /dokumenter som f.eks breve fra min e-boks som jeg skal vidersende men prøver først at gemme dem på min pc så jeg kan sende dem videre .. kan heller ikke gemme min års opgørsel osv hverken med linket gem som ved højre klik eller i bunden på iconet  jeg har kunne gøre dette . men ikke længere hvad er problemet ... jeg kører win 7
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
08. marts 2013 - 07:03 #1
Måske fordi e-boks er blevet noget l0rt ligesom skat der kræver en adobe reader for at man skal kunne se feks årsopgørelsen.
Jeg kan ikke se at det rager skat hvilken reader man har eftersom foxit har haft mindre huller end adobes gennem tiden men alligevel vil skat hellere have adobes ?
Avatar billede jeanetthansen Nybegynder
08. marts 2013 - 07:22 #2
jeg kan godt se mine ting bare ikke gemme dem på min pc så jeg kan vidre sende dem f.esk til banken osv
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2013 - 07:31 #3
Du kan udskrive dine dokumenter som XPS filer. Når du vil printe (CTRL + P) kommer en dialogboks, hvor du kan vælge printer. Vælg XPS-Writer og print. XPS filerne placerer sig i den mappe du ønsker, evt. på skrivebordet.
Filerne kan åbnes af andre Windows 7 brugere, Windows XP brugere skal først installere en XPS reader for at kunne åbne dem.

Venlig hilsen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 07:58 #4
#2 Velkommen til Eksperten.
Svar er forbeholdt dem som kommer med løsningen til dig (bed dem om nødvendigt lægge et svar når problemet er løst), du bruger deres svar til at uddele point og lukke spørgsmålet.

Når du blot skriver til folk bruger du kommentar.

Når folk ser et spørgsmål hvor der ligger et svar (lyser gult), så springer mange det over i den tro at problemet er løst og der kun afventes godkendelse af svaret.
Avatar billede jeanetthansen Nybegynder
08. marts 2013 - 07:59 #5
tak ja det kan jeg godt på denne måde tak for det så kan jeg da bruge denne måde indtil videre men ved du hvorfor jeg ikke kan gøre den på de ikoner der ligger til netop at gemme som pdf filer på ens pc
Avatar billede jeanetthansen Nybegynder
08. marts 2013 - 08:02 #6
okay tak for det ja jeg er jo ny så skal lige lære det men kan du hjælpe mig med mit problem
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2013 - 08:48 #7
Når du har den åben, kan du så:
Filer > Gem en kopi
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 09:10 #8
Mit formål var i første omgang at byde dig velkommen og give lidt ekstra info, således du opnår den bedst mulige oplevelse og løsning.
Da mange nye savner info/hjælp til at lukke spørgsmålet når deres problem er løst, så får du også lige denne med på vejen.  :-)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Ja, jeg har en ide, men den gemmer jeg lidt endnu da jeg ikke mener det er der man bør starte, samt jeg kan se der fra anden side forsøges med mindre indgribende ting.

Du får den alligevel nu, men gem den til andre løber tør for ideer.
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Avatar billede MADOlsen Forsker
08. marts 2013 - 11:22 #9
#1 Jeg bruger Foxit, og har da ingen problemer med at se min årsopgørelse.
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
08. marts 2013 - 14:42 #10
Nå så har de lavet det om for nyligt.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2013 - 15:09 #11
hubertus2013 >> Nej, jeg har aldrig haft problemer med at bruge Foxit........
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
09. marts 2013 - 05:34 #12
Ok :-)

Og hvordan omgår du så skat's "spærring" for brug af andre readers end adobes ?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2013 - 09:09 #13
Har selv brugt både Adobe og Firefox, så ville lige prøve at se opgørelsen med Firefox igen.
Ingen problemer.........

Men har godt set, at flere har problemer med Foxit Reader, ved ikke lige hvorfor.

Internet Explorer 9.0.8112.16421
Foxit Reader 5.4.5.0124