Avatar billede snoopidoo Praktikant
15. marts 2013 - 09:41 Der er 3 kommentarer

Hvordan får man bedst trådløst signal fra computer til TV?

Jeg skal have sat nogle forskellige fjernsyn op som skal køre noget statistik oversigter og lidt andre ting, som komemr fra en computer.
De skal alle 3 være forskellige steder, så jeg havde forstilet mig at bruge sådan nogle trådløse sender/modtagere, men kan man det når det er flere TV'er der skal have det samme signal?

Jeg så noget på Pixmania, men er ikker sikker på om det kan bruges til formålet.

http://www.pixmania.com/dk/dk/11816055/art/one-for-all/tradlos-antenne-sv-1730.html
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. marts 2013 - 11:44 #1
Lytter lige med :)
Avatar billede Jensen DK Novice
15. marts 2013 - 15:40 #2
Du skal først kigge på dine åbne spørgsmål, helt tilbage til 2003, det er muligt at ingen vil hjælpe dig når du er ligeglad med dem som sidder og hjælper andre.
Avatar billede snoopidoo Praktikant
22. marts 2013 - 10:37 #3
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår.
Før denne har jeg 7 poster hvor der ikke er nogle der har kunne hjælpem enten hor de er ikek er givet nogle svar som jeg har forspurgt, eller hvor jeg er den sidste til at kommentere indlæggene, da svar ikke har hjulpet.

Hvad skulle jeg gør med dem?