Avatar billede maffigadaffi Novice
15. marts 2013 - 10:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

VBA indlæs unikke værdier i Combobox på Userform

Jeg har kundenumre på Ark1 i kolonne A:, leveringsdatoer i kolonne K: og varenavne i kolonne BC:
Der indtastes kundenummer i TextBox på userform. (public KdNr as long).

I en ComboBox har jeg nu behov for at indlæse de UNIKKE leveringsdatoer der har været på det indtastede kundenummer i de sidste 30 dage.

Hvis der ikke har været nogen leveringer indenfor de sidste 30 dage, skal combobox kun indeholde "Ingen leveringer indenfor de sidste 30 dage"

Hvis en leveringsdato vælges i ComboBox, skal jeg herefter indlæse alle værdier(tekst) fra Ark1, kolonne BC (varenavn), (for det indtastede kundenr. og den valgte leveringsdato) i labels under ComboBox'en

I'm stuck!! (Derfor 200 point)
Avatar billede supertekst Ekspert
15. marts 2013 - 11:11 #1
Hvis du kreeret userformen - så er du velkommen til at sende denne og en model af data - så vil jeg gerne prøve at hjælpe.

@-adresse under min profil.
Avatar billede maffigadaffi Novice
15. marts 2013 - 12:06 #2
@Supertekst: Det ville da være fantastisk. Jeg laver et "test-ark" og sender i løbet af dagen. På forhånd 1000-tak for hjælpen
Avatar billede supertekst Ekspert
15. marts 2013 - 13:19 #3
Ok - det er en aftale..
Avatar billede maffigadaffi Novice
15. marts 2013 - 13:28 #4
Testark afsendt :o)
Avatar billede supertekst Ekspert
15. marts 2013 - 16:05 #5
VBA-koden er redigeret og udvidet i henhold til det anførte i spørgsmålet.

Koden kan sendes, hvis nogen er interesseret.
Avatar billede maffigadaffi Novice
15. marts 2013 - 16:46 #6
@supertekst:
Jeg har ikke mulighed for at kigge på det igen før mandag, men du får points på "forskud", da du 1: har brugt fredag eftermiddag på at kigge det igennem og 2: ud fra dine tidligere indlæg bedømmer jeg at du har ret godt styr på tingene så jeg forventer at jeg nok skal komme i mål herfra.

Tusind tak for hjælpen