Avatar billede jarret Nybegynder
16. marts 2013 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse af fra eng til it

Hej

jeg har en del tekst strenge i min data base jeg forsøger at oversætte til italiensk. Jeg har tidligere haft held med at bruger googletranslatewrapper.php til tysk og spansk men kan ikke få det til at virke nu. Tænker at api'en måske er lukket eller noget.

Kende noget til andre muligheder for oversættelse??

på forhånd tak/ kristian
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. marts 2013 - 23:06 #1
Avatar billede olebole Juniormester
16. marts 2013 - 23:13 #2
<ole>

Hvis det skal foregå on-the-fly kan du anvende Google's Translate API

/mvh
</bole>
Avatar billede jarret Nybegynder
11. maj 2013 - 06:58 #3
lukker