Avatar billede Dannihw Praktikant
17. marts 2013 - 19:59 Der er 2 kommentarer

Preshave

Hej er der nogen der ved hvordan man bruger preshave
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. marts 2013 - 20:35 #1
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. marts 2013 - 20:44 #2
Lidt kortere og mere salgsorienteret.

Det er vigtigt, at du har forberedt din hud grundigt inden du begynder på barbering, dette er med til at minimere risikoen for skægpest og røde knopper efter barbering. En Pre-Shave er nøglen til den perfekte barbering.

Efter det varme brusebad - gnid lidt Pre-Shave Oil ind i huden. Dette for at beskytte din hud og samtidig blødgøre skægget, så din barberskraber glider lettere over huden. En Pre-Shave Oil skal ikke skylles af inden du kommer barbercreme eller barbersæbe på.

Med en god Pre-Shave Oil sparer du også skæret på din barberskraber - den kommer ikke på overarbejde.

http://shop.gentlemens-bazaar.dk/category/foer-barbering-9/