Avatar billede gernerm Praktikant
18. marts 2013 - 09:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal ændringer i "mappe 1" gemmes

Hej

kan man undgå at excel 2010 komme og spørg om man vil gemme ændringer i mappe 1, når man lukker excel, når man ikke har lavet en ændring?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
18. marts 2013 - 09:42 #1
Dette sker, hvis man benytter såkaldte 'flygtige' (volatile) funktioner i sine regneark - f.eks. funktioner, der arbejder med tid og datoer.

For at undgå dette kan man enten undlade, at benytte 'flygtige' funktioner, eller lade en makro sørge for at markerer regnearket som gemt, efter de 'flygtige' funktioner er beregnet.

Det hele er hurtigt og let forklaret her:
http://www.EXCELGAARD.dk/Bib/Workbook_Saved/
Avatar billede gernerm Praktikant
18. marts 2013 - 14:52 #2
Takker :-)