Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
20. marts 2013 - 15:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger laptop med Geforce gt 650m sli

Jeg leder efter den billigste laptop med Geforce gt 650m sli grafikkort, og helst en 15" Skærm og i5 processer.

Søger som sagt den allerbilligste med de krav.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 18:52 #1
Med i7 som fortalt i tidligere spørgsmål.
http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-ideapad-y500-9541-id-7172965.aspx

Med i5 er det vist denne (find den i EU hvis du kan til fornuftig pris).
http://computerupgradeking.com/products/index.php?main_page=product_info&cPath=79&products_id=491
Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
20. marts 2013 - 20:59 #2
Kan du hjælpe mig med at finde den med i5 i Danmark?

Den passer intet mindre end perfekt til mine behov! Og den koster kun hvad der svarer til 5.5 tusind dk. i udelandet.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. marts 2013 - 17:34 #3
Den er vist desværre ikke kommet til DK/EU endnu (om den gør ?)

Ja den lyder til at være det du søger, husk dog du (efter hvad jeg husker er der ikke told eller punktafgift på den), vist skal smide dansk moms oven på fordi du er uden for EU.
Avatar billede TobiasOvermark Nybegynder
25. marts 2013 - 20:56 #4
Jeg er lidt forvirret over det med diskdrevet, hvordan fungerer det når der er SLI i? Og er der noget specielt jeg skal være opmærksom på når det er SLI? Skriv et "svar" så jeg kan give point.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 10:40 #5
Hvis det er DVD, så er det væk for at give plads, du skal bruge et USB DVDdrev.