Avatar billede novanova Nybegynder
25. marts 2013 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login på router?

Ohøj

Har et problem med at komme ind på min tdc home box.
Jeg har ændret passwordet og login på den.(Tror jeg)

I hvert fal optræder den med det navn jeg gav den inde i opsætningen når jeg søger med trådløse enheder og brugernavn/passwordet virker fint.

Men hvis jeg bruger den standart login side, http://192.168.1.1/ for at loggein på routeren kan jeg ikke komme ind.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2013 - 13:27 #1
Hvad er det lige, der gør at folk skriver hertil, i stedet for at ringe eller skrive til TDC? De har uddannet folk til lige præcis at løse opgaver af denne type ;o)
Avatar billede klaudi Ekspert
25. marts 2013 - 13:38 #2
Har du prøvet adressen 192.168.1.1 uden  ?
Avatar billede novanova Nybegynder
25. marts 2013 - 13:43 #3
ringede til tdc og de ændrede det og fik svar på at der var foskel på bruger navn og pass til router og til trådløst.