Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
25. marts 2013 - 13:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm under gaming!

Hey experter =)

Problemet er meget lige til, når jeg gamer opstår der pludselig sort skærm. På skærmen står der mistet forbindelse, men computeren køre stadig dog uden jeg kan gøre noget.

jeg har status på computeren da det skete. ved hjælp af HWmonitor.
click på billedet:
http://postimage.org/image/sczmrc3u7/3348dad0/
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 13:41 #1
Kan du under dine logfiler se hvad der sker?
Dine temperaturer er i orden.
Er din grafik driver af nyeste version?
Hvad bruger du af grafik kort og psu?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. marts 2013 - 13:49 #2
Enig, dine temperature ser ok ud.

Sker det kun når du spiller på nettet, eller også under singleplayer uden net (vigtigt du svarer korrekt her).
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
25. marts 2013 - 15:01 #3
Mange tak for de hurtige svar:)
Hvor er det nu man finder sine logfiler ?
grafik driver er opdateret!
GPU: Nvidia gtx 660
PSU: Gaming Eps 650 watt

Computeren er en gamer PC fra vista tiden, (Har windows 8 på den nu)
alt er fra dengang udentagen gpu'en som jeg har opgraderet.

det sker i begge dele, både online og singlerplayer uden net :)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 15:11 #4
Jeg er bange for det måske er din Energon psu der slår fra.
Dit kort anbefaler en 450 Watt sytem psu, og det ser jo umiddelbart ok ud.
Men jeg har læst et sted at lige Energon kan blive ustabil ved en belastning der overstiger 400 watt.
Skal sige jeg ikke selv har noget erfaring med denne PSU.
http://www.eksperten.dk/spm/975257
http://www.edbpriser.dk/stroemforsyning/inter-tech-energon-eps-650w-id-794052.aspx#ProductDetailsAssessments
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 15:13 #5
PS Ved ikke hvor meget man skal lægge i disse kommentarer fra siden.
Som sagt før har jeg ikke selv testet denne psu.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 15:16 #6
Gå i søgeboks og skriv ev og du skulle se vis logfiler:
http://www.edbpriser.dk/stroemforsyning/inter-tech-energon-eps-650w-id-794052.aspx#ProductDetailsAssessments
Skriver den noget her?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. marts 2013 - 16:50 #7
Jeg vil sige det diplomatisk. ,-)

Jeg ville ikke rører den PSU med en ildtang, det skulle da lige være hvis der sad en retningsbestemt granat i spidsen af tangen.
Avatar billede Nikoblicko Nybegynder
25. marts 2013 - 21:24 #8
ahhh! Strømforsyningen er nok problemet, jeg prøver at købe en ny. Tusind tak for svarene!:)
"220661" gider du give et svar? =)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 21:50 #9
svar