Avatar billede mbs- Nybegynder
27. marts 2013 - 14:24 Der er 1 løsning

"Arbejd offline" i Chrome for at se en cached version

Halløjsa.

Jeg er kommet ud for noget irreterende noget på et af mine websteder. Mærkeligt har WordPress smidt alle CSS indstillinger væk. Det er selvom jeg har brugt det felt, som temaets udvikler skriver i deres dokumentation. Altså i "Custom CSS" feltet, lidt ligesom et child theme.

Da jeg var inde i Widgets og ændrer noget derinde, gik jeg derefter ind på siden for at se ændringerne. Så var det pludselig blevet nulstillet til det normale, standard style.css.

Det er et PRO tema. Weaver tema. Jeg har allerede skrevet til udviklerne. Uden rigtig at få noget svar.

- Mit spørgsmål er så bare. Er det muligt at finde en cached version, på en computer der tidligere har besøgt siden? Hvis jeg kan gå tilbage, bare for at se siden, så kan jeg ud fra det, huske, og måske finde det i kildekoden. Et eller andet.

Har prøvet hos min udbyder, og de har kun backup fra i søndags. Det skete i nat kl 1.45

Normalt tager jeg meget backup, af alle mine sider. Men desværre har jeg glemt det ved netop denne side. Så nu er jeg bare på røven groft sagt :(!

Nogle der har forslag til hvordan jeg på en eller anden måde kan se siden igen? Eller ved hvor de forskellige indstillinger bliver lagret henne. Er det i databasen, eller er det i en css fil? For så er det nemmere for hosting udbyderen at finde den fil, eller det sted hvor der er sket en ændring.

Håber på positiv svar.

God påske

Med venlig hilsen
Michael Bay Sørensen
Avatar billede mbs- Nybegynder
09. juni 2013 - 13:28 #1