Avatar billede ICEHIGH Nybegynder
28. marts 2013 - 15:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd til min soundbar

Hej jeg har ligw købt et Philips 32PFL4007T, men har par problemer :
1. Det slukker efter ca 2 timer ? synes jeg har prøvet alle indstillinger, men det gør det stadig ?
2. Jeg kan ikke få lyd af min soundbar ( analog ) og kan ikke finde nogle udgange til dette på TV ? skal jeg bruge en hdmi til scart konverter ( ca. 500.- ) for at få lyd i min soundbar ?
ICEHIGH
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 16:07 #1
Du har desværre kommet til at lægge dit spørgsmål i den forkerte kategori.
For at afslutte denne tråd skriver du næste indlæg som svar og accepterer dette.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Et bedre forslag er Hardware-Elektronik.
Ps Du har et gl spørgsmål som du mangler at melde tilbage på.Du kan se det under din profil.
Avatar billede ICEHIGH Nybegynder
28. marts 2013 - 16:31 #2
ok