Avatar billede mazey Praktikant
31. marts 2013 - 20:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

One.com

Hej alle,

Det er længe siden, at jeg sidst har arbejdet med One.com og deres webhoteller, men er nu i gang igen, og med problemer.

Jeg er i gang med at lave et website i PHP og støder på problemer med at se det jeg laver - det er som om, at One.com har valgt at lave en eller anden form for caching eller noget på dynamisk relateret indhold? Således kan jeg fint "live" se mine ændringer på fil 'index.php' men så snart jeg har noget dynamisk 'index.php?page=test' så kan jeg ikke se, når jeg ændrer i koden - er der nogen der har samme problemer, og måske kender en workaround?

Jeg har forsøgt mig med forskellige programmer Dreamweaver, SublimeText og TextWrangler, men det er det samme på alle, så det må vel næsten være noget One.com laver?

På forhånd tak,
Avatar billede mazey Praktikant
31. marts 2013 - 20:18 #1
Nå, nu har jeg lige fået svar fra One.com og de har tilsyneladende slået noget caching til - det er nu slået fra og jeg skal så lige vente en time og så skulle det virke igen.

Afventer lige og ser om det virker.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
31. marts 2013 - 20:25 #2
Oh yeah tell me about it.

De bruger noget der hedder "varnishe cache server" hos one.com.

Du skulle kunne slå det fra ved at skrive følgende i .htaccess filen :

header add "disablevcache" "true"
Avatar billede mazey Praktikant
31. marts 2013 - 21:13 #3
Jeg har nu testet det efter supporten slog det fra, og det virker nu, helt uden at skulle foretage mig noget. Så jeg er kørende igen.

Problemet er derfor løst og jeg er glad igen.