Avatar billede KFJ1972 Juniormester
01. april 2013 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Google Adsense

Hejsa,

Jeg har nogle forskellige hjemmesider, og den som laver stort indtjening (ca. 2500 kr om måneden) hos Google Adsense er nu blevet udelukket pga. "FEJLAGTIG MÆRKNING AF ANNONCER".

Jeg fik en mail om det, men anede ikke hvad de mente med det selvom jeg søgte og søgte på nettet, så skyndte mig bare at fjerne den Google reklame på den specifikke side på mit domain som de linkede til. I dag er mit domain så udelukket fordi jeg ikke har løst problemet og der vises ikke længere Google reklamere på siden.

Google Adsense har haft deres reklamer på min side siden 2006 (hvis jeg husker rigtigt) og der har aldrig før rigtig været problemer.

Kender I nogle alternativer til Google Adsense, som er ligeså enkelt (altså ikke affiliates) som Google Adsense for mig som hjemmeside-ejer og som i indtjening ikke ligger for langt bag Google Adsense. Det skal også helst være på dansk med reklamer henvendt til danskere da min side er på dansk.

Håber på et par gode bud.
Avatar billede larsen45 Juniormester
02. april 2013 - 06:38 #1
Du kan bruge Tradedoubler og Partner ads, som ikke sådan uden videre sletter din konto, ligesom Google Adsense gør.

Du er den 5 person jeg indenfor 3 dage har hørt har fået lukket deres konto, de er ikke til at stole på mere.

Hvad hedder din hjemmeside?
Avatar billede KFJ1972 Juniormester
02. april 2013 - 17:06 #2
Ifølge de to firmas hjemmesider så er det affiliate de begge roder med, og dermed ikke lige det jeg søgte efter.

Jeg er på kig efter noget som minder om det Google Adsense tilbyder.
Avatar billede larsen45 Juniormester
02. april 2013 - 17:43 #3
Jeg ved godt du helst ønsker nået som ligner Google.dk desværre findes der ikke nået som er 100 % ligesom Google Adsense desværre.

Men ønsker du at få et firma, som ikke sletter konto, og ikke fjerner din indtjening, så er de nogle gode bud på dette.

Det eneste forskel med Google Adsense er at indholdet ændrer sig efter hvad slags indhold hjemmesiden har. Du kan hos de 2 firmaer selv vælge, hvad for annoncer du vil reklamere for, og derefter lave banner rotation relativt nemt, som skiftevis fremviser disse, og du kan også bestemme hvor meget værdi hver reklame skal have, det vi sige hvad for nogle du ønsker vist mere end andre.

Der er naturligvis også andre danske reklame firmaer, mange af dem kræver dog rigtig mange tusindvis af unikke besøg hver måned, hvor der er tale om store virksomheder, eller meget anderkendte brandt, og avis sites, og mange andre derude på Nettet.

Ellers er der kun den sidste løsning, lav direkte aftaler med firmaer selv, som så betaler dig for at smide reklamer ind.
Det er dog en lidt større opgave at få arbejde med.

Udover den jeg har nævnt, er der Euroads, AdService, repaymedia, Orville media.

Nogle har dog held med, at direkte sælge banner plads på deres hjemmesider direkte, ved at reklamere på siden for det.
Avatar billede KFJ1972 Juniormester
11. maj 2013 - 16:54 #4
Ja jeg skylder nok et svar.

Jeg benytter stadigvæk Google Adsense på min side, men jeg måtte skifte navn og link på siden. Det gamle link henviser så til det nye, som jeg i øvrigt havde liggende i forvejen.

Ikke en særlig smart løsning, da jeg havde kørt med det gamle navn og link i årevis (siden er fra sidste årtusind). Det ikke særlig smarte løsning har betydet lidt nedgang i antallet af daglige besøg på siden, men indtjeningen ligger stadigvæk på normalt niveau antager jeg udfra de foreløbige tal.

Adsense kontoen er den samme som tidligere, og jeg har også siden denne tråds første indlæg fået udbetalt penge fra kontoen. Så alt i orden med kontoen, det var "bare" det gamle originale hovedlink som var blevet "blocket".

For at være ærlig, så fandt jeg ikke at nogle at de andre konkurrenter reelt var konkurrenter til Google Adsense, hverken på enkelthed, på at være vedligeholdelsesfrit, have sobert indhold og indtjening.

Jeg håber dog på en real konkurrent til Google Adsense en dag, så man har alternativer til Google Adsense og deres underlige påfund. Jeps, jeg har stadigvæk ikke fundet ud af hvad der var galt og det fungere fint nu på samme side. Og gerne en konkurrent hvor man kan komme i kontakt med et menneske.

Larsen tak for din tid og interesse for emnet.
Avatar billede larsen45 Juniormester
11. maj 2013 - 20:29 #5
Det var så lidt, det var godt du fandt ud af det.
Har du flere hjemmesider, så kan du lige smide en tekst uden www og http så vi kan se hvordan din hjemmesider ser ud.