Avatar billede DGudiksen Nybegynder
02. april 2013 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browser spil

Hej allesammen.

Jeg leder efter et hold som er friske på at lave et browser spil!.

Havde forestillet mig at holdet skulle bestå af: (muligvis flere)

3-4 Programmører.
2-3 Grafikere.
1-2 Opfindere. (folk med ideer osv).
1 matematisk geni, som ved en helt masse om sansyndligheds regning og ligninger osv.

Jeg har allerede nogle ideer som jeg godt kunne tænke mig, men derfor betyder det jo ikke at det ender sådan :-)-

Jeg havde forestillet mig at spillet skulle programmeres i PHP,MysQL,javascript & Jquery.

Jeg har selv god erfaring inden for alle overnævnte sprog.

Belønning:
Der vil som udgangspunkt ikke være noget belønning, da det ikke kun er mit projekt, men også jeres!
Dette betyder dog også at bliver der et overskud når spillet er færdigt, deles dette efter aftalte procenter.

Jeg har valgt ikke at fortælle om hvad mine ideer er, da det ikke vedkommer alle.

Hvis noget at dette lyder spændende, så syntes jeg bestemt du skulle smide mig en mail på:

Danielgudiksen@gmail.com

Emne: Spil.

Ser gerne at "ansøgningen" indeholder navn, alder, bopæl, erfaringer, hvad gør dig speciel?, hvorfor skal jeg vælge netop dig?.

Om mig selv kan jeg sige, jeg er 22 år og bor i aalborg, de andre ting skal i nok få at vide :).

Jeg glæder mig til at høre fra jer!.

- Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så bedes du holde dig væk.

P.S du skal være fyldt 18, minimum.

Mvh
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2013 - 18:17 #1
<ole>

Det vil nok være bedst, hvis du lukker tråden her og åbner den igen i kategorien opgaver  =)

Og så er det nok også mest hensigtsmæssigt at lyde en smule venligsindet - så kommentarer som "- Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så bedes du holde dig væk.", lokker næppe ret mange til  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
02. april 2013 - 18:20 #2
Nu kender jeg ikke en måde at lukke en tråd på, udover at give den et svar, hvilket vel gør at den stadigvæk ligger her? - Hvor jeg så vil mene man ligeså godt kunne lade den være :D.

Desuden er det ikke fjendeligt ment overhovedet, jeg gider bare ikke  hører på folk som intet fornuftigt har at sige alligevel, og ja dem er internettet jo fyldt op med ;=)
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2013 - 19:35 #3
Tjooo, det er altid lettest at søge blandt gamle tråde, når de ligger 'det rigtige' sted. Desuden har du under 'Opgaver' større chance for at ramme folk, der kikker efter den slags  =)

Du kan bare selv lægge et svar og acceptere det. Så optræder tråden som lukket/besvaret - og du får dine point tilbage, så du kan fyre dem af i det nye spørgsmål
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
02. april 2013 - 20:08 #4
Lukker her, og opretter den rigtige sted ;=)